måndag 18 mars 2019

Mitt hus

Jag sitter och väntar in GoT och tydligen kan man kolla vilket hus man tillhör. Jag blev detta:


                                                
YOU BELONG TO HOUSE LANNISTER
You like being in charge and bossing your minions around by roaring commands at them. But you look very stylish and authoritative doing so. There are not many whom you trust, only the ones you keep close and (really) love. Your garments are stain-resistant, lest any wine spill on you.

Jag har ingen aning hur det blev så men jag gillar väl deras färger eller att jag är halvgalen. Hoppas på färgerna.

2 kommentarer:

  1. Haha, vad kul! Jag måste också testa vilket hus jag tillhör.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyckte jag med. Fast vara förknippad med ett hus som dem? Hmm.

      Radera