onsdag 27 mars 2019

Läs som mitt stjärntecken

Hos Selmastories så går det att hitta en lista om vilka böcker du ska läsa enligt ditt stjärntecken. Jag är ju född mitt i april och är Vädur. Så boken jag ska läsa är:

Den här boken ska du läsa — baserat pÃ¥ ditt stjärntecken 

Väduren är en ombytlig varelse som i ena stunden är varm och omhändertagande för att i nästa vara självupptagen. I sociala situationer vill väduren ta plats och hen är en naturlig ledare. Väduren älskar utmaningar och söker ständigt något nytt att ta sig an. Du som är vädur ska läsa Kristen Roupenians Kattmänniska, en novellsamling vars korta format passar perfekt för den otåliga väduren. Boken innehåller bland annat just novellen Kattmänniska, en berättelse som blev viral hösten 2017. Kristen Roupenians debutbok handlar om makt och underordning, begär och smärta. Om allt det som vi helst inte vill erkänna om oss själva.

Jag vet inte det ja. Kanske eller kanske inte. Jag är fasiken inte en sådan som tar plats men kan tröttna ur rätt bra på saker. Så kanske. Vem vet. Vi får se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar