fredag 1 augusti 2014

Tankar om serier

Så här i augusti tänkte jag skriva lite om alla de TV-serier jag sett klart. Det är några. Jag tänkte vi börjar med en lista för min egen del :). Det finns säkert fler men jag kommer inte på fler just nu.

Fraiser
Mad about you
Vänner
Monk
ER
Cheers
Spooks
Lagens änglar
Veronica Mars
Pantertanter
Mord och inga visor
Kalla fötter
Sex and the city
Scrubs
Prison Break
The new adventure of Old Christine
Stargate SG1
Stargate Atlantis
William and Mary
Boston Public
My name is Earl
Dollhouse, Human Target, Men of a certain Age och alla andra korta serier som enbart fick en eller två säsonger
Buffy
Angel
M.A.S.H
Will and Grace
Desperate Housewives
Dharma and Greg
Weeds
Hung
The closer
Sanctuary
Breaking Bad
Pushing Daisies
30 Rock
Lie to me
Star Trek TNG
Star Trek Voyager
Star Trek DS9
Star Trek Enterprise
My So-Called Life
Arkiv X
Office Uk
St. Elsewhere
Alla älskar Raymond
Oz
Band of Brothers
Roseanne
Ugly Betty
Förhäxad
Coupling
Alias
Vita Huset
Lois & Clark
Familjen Macahan
MacGyver
Blossom
Spin City
Chuck

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar