onsdag 27 augusti 2014

Desperate Housewives



Det finns ett såpadrag över denna serie som jag älskar att hata. Det är sådana saker som bara händer i såpor. Grannen är en galning som egentligen är snäll för det är en annan galning som lurar. Grannen man gillade var egentligen någon helt annan och tonåringar är bara creepy. Dessutom hoppar vi flera år både här och där.

Det är ibland bra men ibland är det inte bra. Jag gillar inte att Susan knappt utvecklas något medan de andra får gå igenom än det ena och än det andra. Jag gillar inte heller att man bråkar om småstruntsaker. Jag har sett varje avsnitt från ett till 180. Jag önskade att Brees man skulle ha fått leva och att hon kunde ha ett schysst förhållande till sina barn. Men som sagt inget är lätt i denna serie. Jag tycker nog att serien hade kunnat stanna efter säsong 6 men det är bara en personlig åsikt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar