tisdag 3 april 2018

Kulturkollos tisdagsutmaning: Vi blandar till en stor påse med godis

Temat denna vecka är gott och blandat och det märks också i veckans utmaning hos Kulturkollo:

Eftersom den här veckan ska handla om gott och blandat vill jag att vi tillsammans blandar till en rejäl påse med godsaker. Kulturella och ätbara…

Därför två snabba frågor:

Vad läser du just nu?
Vilket är ditt favoritgodis?
På söndag återkommer jag med två listor. Den ena kommer att lista allas vår blandade, pågående läsning just nu. Den andra kommer alltså att vara en lång lista över olika favoritgodisar. Med bilder! 

Just nu läser jag Harry Potter and the Deathly Hallows av J.K Rowling.

Mitt favoritgodis är choklad i alla dess former. Jag gillar även lakrits men ska inte ätas i tider av stress. Det påverkar blodtrycket en hel del.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar