onsdag 25 april 2018

Just nu-enkät

Den här hittade jag hos enligt O för väldigt länge sedan. Kände att det passade att göra en just nu.

Läser just nu: Fortfarande läser jag Dan Brown och Vibeke Olsson. Jag vet inte varför det går så sakta. Kanske för att hjärnan fladdrar för mycket just nu.

Läste just ut: Midnattsljus av Charlotte Cederlund

Läser snart: Kant och Gustafsons lilla fristående kortroman om Solbritt Andersson, Änglabarnet.

Senaste boken jag fick: En illustrerad version av Fången från Azkaban.

Senaste väldigt övertygande recensioner: Läser så få recensioner att jag kommer inte på någon.

Biblioteksböcker: Illustrerad version av Sherlock Holmes.

Böcker som funnits på min att läsa snart-lista i över ett år: He, ett år. Tja, vad ska jag ta. Kanske Lucy Dillons När livet börjar om.

En bok jag sparar till en riktigt dålig dag: Jo, kanske en feel good roman. Jag gillar Jenny Colgan när jag är på det humöret så jag får leta på någon.

Högst upp på önskelistan just nu: Vet inte riktigt. Kanske att Hjorth/Rosenfeldt kommer med en ny bok.

Ser fram emot: Lite läslust. Den finns men är väldigt fladdrig just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar