fredag 29 oktober 2010

En annan lista

DAGENS LÅT: Daughtry: Over You på engelsklektionen
DAGENS KLÄDSEL: Jeans och tröja
DAGENS DUSCH: Japp, i morse
DAGENS FRISYR: Som vanligt händerna genom håret och lite styling
DAGENS MAT: Korvstroganoff
DAGENS HÄNDELSE: Jag fick se min nya lön
DAGENS PLANER: Käka pizza och skriva PM
DAGENS VILL HA: En Volvo c30
DAGENS SAKNAD: Min M
DAGENS DROG: Pepsi
DAGENS TRÅKIGASTE: Min chef
DAGENS KÖP: En pizza
DAGENS GODIS: Det blir saltlakrits alltid till pepsi
DAGENS HUMÖR: Sådär.
DAGENS SJUKA: Kollegan som har femte sjukan
DAGENS KOMPLIMANG: Du är så snäll C
DAGENS SKRATT: En kollega som ligger på youtube i lärande syfte
DAGENS BILRESA: Till och från jobbet
DAGENS GRÅT: Över en elev
DAGENS DRYCK: Mjölk
DAGENS LÄNGTAN: Till en vacker vinterdag
DAGENS SPAN: Daniel
DAGENS KÄNDISSPAN: Hallå inte där jag bor.
DAGENS TELEFONSAMTAL: Till en förälder
DAGENS PERSONER: mina elever

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar