söndag 24 oktober 2010

Åh, vilket party

Ha, snarare motsatsen. Klockan närmar sig halv tolv på natten. Jag håller på med mitt PM. Det är helt otroligt att man ska lära sig att formulera en frågeställning. Jag menar, vad i h--vete tror de att svensklärare gör de flesta dagar i veckan.

Ja, jag har köpt första säsongen av Vita Huset på DVD. Jag måste säga att jag saknar den serien. Topp tio av världens bästa serier. Fortfarande är jag svag för Lagens änglar och Simpsons. Ska kanske knåpa ihop mina favoritserier.

Det kom en lastbil till affären som ligger bredvid mig alldeles nyss. Det är blommor eller frysta varor som kommer så här sent. Två timmar oljud brukar det vara innan de är klara. När man levererar blommor eller frysvaror måste bilen vara på. Det låter ganska mycket mitt i natten. FYI.

Mellan PM, tv-serier, galna skolföräldrar och blomtransporter har jag väl haft en ganska så bra dag. God natt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar