tisdag 1 november 2016

Kulturkollos tisdagsutmaning: Att hantera sina rädslor

Veckans utmaning på temat rädslor handlar om att berätta hur man kan hantera dem. Du får gärna dela med dig av en av dina rädslor. Det kan vara både stort och smått. Kanske är du rädd för höjder, clowner eller spindlar? Berätta också med dig av hur du hanterar, eller försöker hantera, din rädsla. Har du kanske något bra och stärkande citat att lyfta på temat?

Jag är rädd för att drunkna. Det gör att jag inte är så bra på att simma. Knäppt va? Det bara går inte. Jag får panik och utövar det som skulle kunna kallas hundsim enligt mig. Inte smart men det lär aldrig bli bättre. Jag är fortfarande rädd för att drunkna och jag jobbar på det men jag vet inte hur mycket bättre det blir.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar