onsdag 2 oktober 2019

Omslagsonsdag: Lila


Varje vecka har Boklysten en utmaning om just omslag på böcker. Denna vecka ser ut så här och tur för mig. Jag älskar färgen lila:

I vanliga fall bryr jag mig inte så mycket om utsidan utan det är insidan som räknas, men när det gäller böcker så är ju omslaget det första man ser. Så på onsdagar visar jag upp omslag efter ett givet tema. Det är bara omslaget som gäller, innehåll och titel spelar ingen roll.

Vill du också vara med och visa upp omslag så lägg en länk i kommentarerna så jag hittar dig sen. Du har hela veckan, fram till nästa onsdag, på dig att lägga upp dina omslag. 

Jag har så smått börjat fundera på att färga håret igen och i sådana fall blir det såklart samma färg jag hade tidigare, nämligen min favoritfärg, och det fick bli temat för veckans Omslagsonsdag. Temat den här veckan är alltså 

LILA 



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar