torsdag 17 oktober 2019

Fem en fredag v. 41: Rutiner

Så, här hittar jag den här en vecka efteråt. I alla fall.



  1. Vad är något du gör varje morgon?
  2. Vilken är din typiska frukost på helgen?
  3. När senast testade du en ny hygienprodukt?
  4. Vad hamnar oftast i din korg i mataffären?
  5. När senast bytte du frisyr?

1. Varje morgon äter jag ett ägg. Jag blir bisarrt hungrig om jag inte äter tillräckligt med protein. Så istället för skinka äter jag ägg.

2. Det är te, jag är en långsam tedrickare och behöver en stund, och lite mackor samt yoghurt och ägg. 

3. Jag byter duschkräm rätt ofta. Jag köpte en ny handkräm för en vecka sedan. Den var enligt utsago mer ekologisk och den är skön för händerna. 

4. Mjölk och ägg. Jag äter flingor med mjölk och ägg väldigt ofta.

5. Jag har kort hår så varje gång jag klipper mig i stort sett. Senast i december. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar