fredag 19 juli 2019

Helgfrågan v.29



Idag är det fredag och jag var på havet igår. Brände mig rätt rejält och haft lite frossa idag. Så nu får vi se om jag kan svara smart på detta.

Vad läser du nu?
Bonusfråga: Vad hittar ni på, semester eller ej?

Jag läser lite kurslitteratur och tar mig igenom Harry Potter och Fenixorden med pennan och blocket i högsta hugg för att kunna skriva något smart. Sedan läser jag Att föda ett barn av Kristina Sandberg. Den är jag inte överförtjust i. Är det någon annan som läst den? Vad tyckte du då i så fall?

Jag var på sälsafari igår. Det var ute i St. Annas skärgård och vi var väldigt långt ut. Jag såg en säl för de låg långt ute i ett sälskyddsområde där man inte får åka. Två havsörnar och andra fåglar. 5 timmar på havet och det var varmt. Trevligt men väldigt varmt. Här gör de bara två om året så det var bara att passa på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar