måndag 13 augusti 2018

Läser just nu

Läser just nu:
Om hundra dagar ska jag dö så satans vackert att du vill följa med av Johanna Nilsson

Läste just ut:
Skuggornas tid av Agneta Arnesson Westerdahl

Läser snart:
Någon bok jag borde avsluta. Vi får se vilken det blir.

Senaste boken jag fick:
Den illustrerade versionen av Fången från Azkaban. 

Senaste väldigt övertygande recensioner:
Ja, du det var svårt. Jag läser och funderar och övertygas väldigt sällan.

Biblioteksböcker:
Inga just nu.

Böcker som funnits på min att läsa snart-lista i över ett år:
Lucy Dillons bok från 2016.

En bok jag sparar till en riktigt dålig dag:
Se ovan. Den dåliga dagen verkar inte ha kommit än.

Högst upp på önskelistan just nu:
Friår med riktigt bra lön. Fan vad jag skulle läsa :).

Ser fram emot:
Snart kommer nästa film från HP-världen. Får se om den är bra.

2 kommentarer:

  1. Vilken kul en, den ska jag försöka svara på någon gång. Har du gjort den själv eller var har du hittat den.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den har jag hittat, och gjort om. Tror jag lånade den från Linda på enligto.se och sedan ändrade något.

      Radera