fredag 3 juli 2015

#sommarläsning

Ja, det var svårt. Jag har några planer på böcker jag tänker läsa.

Kristin Cashore är en av dessa författare jag tänkte läsa. Annars är det en blandning som gäller. Jag har just fastnat för Johanna Lindbäck och bläddrar mig igenom några av hennes böcker.

Trots att det låter fånigt så läser jag för att klara av några läsutmaningar. Det roliga med det är att jag måste utmana mitt eget läsande på så sätt att jag måste hitta annan litteratur än den jag är bekvämast med. Det är bra för mitt läsande har varierats på så sätt.


2 kommentarer:

  1. Fast lite bra är det med utmaningar för då blir det gjort. Jag finner också nöje i Kulturkollos bloggutmaning för sommaren. Roligt att hitta din blogg via Kulturkollo. Även jag nyfiken lärare med kärlek till böcker och film :)

    SvaraRadera
  2. Kul att du hittade hit. Jag känner att det ibland kan vara bra med utmaningar för då läser jag mer strukturerat. Annars blir det så svårt att välja :).

    SvaraRadera