lördag 27 augusti 2016

Hett i hyllan #54: Sagan om Valhalla

Jag bara gissar nu, men jag tror inte jag är ensam om att ha en del böcker i hyllan som stått där i evinnerliga tider. Är det inte dags att de där, halvt, bortglömda böckerna får ta lite plats och synas? Jo, det tycker jag. Verkligen. Därför kommer de, en efter en, att dyka upp här varje torsdag under rubriken Hett i hyllan. Lite lagom tvetydigt, eller hur? Vad har du för dolda skatter i hyllan?

Så frågar Monika varje vecka. Denna vecka kom jag på till Johanne Hildebrandts serie om Valhalla.


Detta är den senaste boken i serien om Valhalla. Det är så att de står i min bokhylla. De borde läsas för jag vet att jag kommer att tycka om dem. Så är det bara. Tiden finns inte alltid och det är fasiken att det alltid kommer nya bra böcker. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar