tisdag 12 juli 2011

En lista en vecka i juli

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag är frisk
Vad gjorde du kl 08 i morse? Satt vid datorn och kollade på tv.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Åt lunch
Det sista du sa högt? Skicka riset
Det senaste någon sa till dig: Vill du ha mjölk?
Vad har du druckit idag? Lättdryck, chokladmjölk, juice, Loranga
Vad var det senaste du åt? Wok med ris
Vad var det senaste du köpte? En teveserie på nätet
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun
Vad är det för väder hos dig nu? Det är sol och lite fuktigt kanske 27 grader varmt
Godaste glassmaken? Hemgjord chokladglass med bitar i.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej
Sover du tungt? Ja, som en sten
Drömmer du mardrömmar? Ja, när jag är stressad
Trivs du med ditt jobb? Jo
Favoritklädsel? Jeans och tröja
Favoritlåt just nu? Born this way
Vad ser du om du tittar till höger? En fåtölj
Vad gör dig glad just nu? Sommaren
Vad ska du göra härnäst? Mjukglass?
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Lite trött......för mycket åska i luften tror jag
Favoritgodis? Choklad
Kläder just nu? Piratbyxor och en svart tunika
Hur många kuddar sover du med? 3
Morgon eller nattmänniska? Morgon
Vad är viktigast för dig? Min familj.
Är du kittlig? JA. Så jäkla mycket.
Snarkar du? Ja, en hel del.
Stjärntecken? Väduren
Äckligaste insekten? Fästing
Stökigt el välstädat? Stökigt just nu
Vad längtar du mest efter just nu? Regn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar