tisdag 14 januari 2020

Tisdagstrion: Böcker jag inte hann med under 2019




Denna tisdag är temat som följer:

Temat för veckans tisdagstrio är "böcker jag inte hann med under 2019." I mitt fall rör detta sig om hur många böcker som helst, men jag ska göra mitt bästa för att välja ut tre stycken.

Tolka temat på valfritt sätt, tipsa om tre böcker och lämna en länk så att vi kan klicka oss runt och ta del av varandras tips.



1. Till jorden steg ner av Hanna Christenson är en fin liten bok med jultema som min syster rekommenderade. Jag tror den är bra så jag får väl lyssna i år. Lagom tung i december när terminen ska sluta.

2. Midsommarbrud av Elisabeth Östnäs är en av de senaste delarna i bokserien Släkten. Den ska läsas men tiden räcker inte alltid till.

3. Skärvornas drottning av Johanna Nilsson är också en av delarna i serien Släkten. Så jag ska läsa den också. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar