onsdag 22 januari 2020

Omslagsonsdag vecka 4: Sol



Denna onsdag känner Boklysten in att det är grått. Temat är som följer:


I vanliga fall bryr jag mig inte så mycket om utsidan utan det är insidan som räknas, men när det gäller böcker så är ju omslaget det första man ser. Så på onsdagar visar jag upp omslag efter ett givet tema. Det är bara omslaget som gäller, innehåll och titel spelar ingen roll.

Vill du också vara med och visa upp omslag så lägg en länk i kommentarerna så jag hittar dig sen. Du har hela veckan, fram till nästa onsdag, på dig att lägga upp dina omslag. Fri tolkning och OK att leta rätt på omslag var man vill

Den här gången har jag kollat ordentligt så jag inte upprepar missen från förra veckan. Jag läser i tidningarna hur dagarna blir längre just nu, 10 minuter varje dag. Och så hör jag på radio nästan varje dag "Dagen börjar grått, men till eftermiddagen så kan vi få se lite sol" men inte fasiken har jag sett någon sol ännu, inte här i alla fall. Nu ser ni vartåt det barkar när det gäller temat, den här veckan blir temat alltså

SOL

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar