torsdag 15 augusti 2019

Kulturkollos tisdagsutmaning: Ge oss två stjärnor och en önskan!

På Kulturkollos sida finns följande att läsa:

Hela veckan firar vi femårsjubileum här på Kulturkollo och självklart vill vi gärna fira tillsammans med er som läser. För mig som jobbar i skolans värld så är “två stjärnor och en önskan” ett inarbetat begrepp. Det innebär att man lyfter upp två saker som man gillat och dessutom ger ett förslag på förbättring – en önskan. Nu är vi nyfikna på vilka två inlägg eller teman eller aktiviteter eller annat som ni uppskattat här inne hos oss och vad ni skulle vilja önska er mer av framöver. Ge oss två stjärnor och en önskning!

Stjärna 1: Jag tycker väldigt mycket om teman som handlar om speciella saker som mat eller liknande.

Stjärna 2: Det är roligt när ni har intervjuer med olika författare.

En önskning: Jag tycker det är lite jobbigt när det blir många inlägg med youtubeklipp. De läser jag bara och skrollar förbi. Gärna ett klipp eller två men när det kommer fem i samma inlägg blir jag rätt trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar