måndag 18 april 2011

Tavlor jag har sytt

Jösses, jag har sytt en del de senaste åren. Men inte så mycket som jag har gjort tidigare. I alla fall lite av min skörd.

Rådjur, som jag sydde till min mor på hennes 55-årsdag.
Jultavla till min mor 2008.
Födelsedagspresent till mamma när hon fyllde 56 förra året.
Till min syster. Den hänger på hennes toalett och passar in i hennes marina tema.
Änglar som alla fått någon gång i present. Dessa till L2 tror jag.


Rosor till L för några år sedan. Hon älskar rosor. En gul och en rosa. Tavelramen är hemgjord men passade motivet bäst.
Till min syster i namnsdagspresent. Den kostade 5 kr för broderiet och fem för ramen. Hon är född i tvillingarnas tecken om ni undrar.











Till mig själv. Blev klar med den igår så jag har inte placerat den än.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar