söndag 1 juli 2018

Kaosutmaningen 2018

Det är halvtid för detta år. Jag har inte riktigt läst som jag hade tänkt mig. En dålig arbetsmiljö, fysik faktiskt, gjorde mig sjuk och trött. Läkarna trodde jag hade diabetes men så var det inte. Det var många gånger jag kollade mitt socker under januari, februari och april. Nej, det var dålig luft som gjorde att jag fick problem med allergin, bland annat, och lätt trött större delen av tiden samt uttorkning. Nu är det bättre men läsa orkade jag inte riktigt. 

Däremot undrar jag hur det går för er andra. Själv tror jag att jag har lyckats läsa 15 böcker som passar på listan och här kan du se vilka det är. En glad läsare som är klar är Hannele som blev klar i början av juni med alla 35 böckerna. Det är jag imponerad av. Du kan läsa hennes lista här.

Så, hur går det?

6 kommentarer:

  1. mina lästa böcker i Kaosutmaning:
    http://hannelesbibliotek.blogspot.com/2018/06/klar-med-kaosutmaning-varen-2018.html

    SvaraRadera
  2. (stress är inte nyttigt, uttorkning är väl lätt att fixa...)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, det är sant. Fast när läkarna inte tror på en. Då är inget kul.

      Radera
  3. 17 stycken har jag prickat av än så lämge och fler blir det nu under sommaren.

    SvaraRadera