onsdag 30 december 2015

Mina utmaningar 2015

Okej så jag har läst sisådär utmaningsmässigt. Kanske har jag varit på för många bollar men vi börjar uppifrån.

Jag har ju läst klart den första Kaosutmaningen, utom en bok. Den ska jag banne mig läsa under 2016.

Kaosutmaning 2.0 är jag också i princip klar med. Dock saknar jag två böcker för att känna mig helnöjd. De borde jag också läsa.

Kaosutmaningen 2015 har jag också klarat av. Jag är ändå så envis att jag tänker läsa alla ändå. Så den får skvalpa vidare.

Alfabetsutmaningen måste jag bli klar med. Den har jag hållit på med i nästan 5 år och tja, dags att göra klart kanske.

Läsutmaningen har jag ju några böcker kvar på. Där fortsätter jag nog på alla tre. Jag får se om jag börjar någon efter nyår. Troligtvis gör jag det :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar