fredag 24 oktober 2014

Fredagstema #54

Det var ett tag sedan men nu tänkte jag komma med ett bidrag. Jag var och såg Harry Potter-utställningen i Norrköping i somras. Där fanns det ägg som Harry måste öppna under vatten i den flammande bägaren. Kvalitén är sådär för vi fick inte använda oss av blixt men jag gillade ägget. Det var större än jag trodde.


I samma bok möter Harry Voldemort för första gången på en kyrkogård och där får Harry stå fastnaglad vid en gravsten. Den var också läskig och lite cool. Den passar så här i tider då många firar Halloween.




4 kommentarer:

  1. Hade gärna sett den utställningen :) Trevligt att få se lite i bild!

    SvaraRadera
  2. Intressanta och speciella människoskapelser!

    SvaraRadera
  3. Verkar vara en spännande utställning!

    SvaraRadera
  4. Vilket ägg, hade varit något för min son att gå på den utställningen!

    SvaraRadera