söndag 19 februari 2012

Just nu-enkät

Vid sängen: Har jag bara min dagbok som jag skriver i varje dag. Det är visserligen läsning men kanske lite rörig och ibland deprimerande.

På toaletten: Där bor språktidningen och medlemstidningar från Röda korset och liknande.

I väskan: Där bor bara arbetsböcker men i bilen finns just nu Viveca Steen.

På ipaden: Har jag ingen.

För att fortbilda mig: Jag läser grammatik och film + historia på distans. Där finns bland annat Teleman och Trenter.

För att jag är en nörd: Kanske är det därför jag har typ sex överfulla bokhyllor och ett bokskåp lika fullt.

Utmaningsbok: Nepp.

På is: Cirkeln för jag har inte tid. Snart sportlov då.....

Läser emellanåt: Då läser jag lite i Bibeln faktiskt. Bara för att veta mer.

Längtar efter att läsa: Jag vet inte. Antagligen något i min hylla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar