söndag 27 november 2011

En enkät en söndag lite sent

Som läsare är jag: Inte så snabb som jag skulle vilja önska men en allätare. 

Som bloggare är jag: Lite spretig ungefär som läsare. Skulle vilja vara roligare ;-). 

Senast lästa bok: Det var Den förlorade symbolen.

Senast köpta bok/böcker: Jag ska inte köpa böcker på ett tag. Så är det.

Favoritbok: Jag gillar så många böcker. Det är så svårt att välja.

Favoritdeckarförfattare: Karin Fossum är nog bäst. 

Jag läser allt av: Ingen jag kan komma på. Jo, Selma Lagerlöf.

Jag läser helst inte (genre/författare): De flesta deckare och BOATS. 

Vid hyllan för fackböcker letar jag: Historia, matböcker och mycket annat.

Förutom svenska läser jag gärna på: Engelska, svenska och lite norska och danska. Jag har läst på franska men det var ett tag sedan.

Högst upp i min att-läsa-hög just nu ligger: En SOU i min kurs. 

Högst upp på min bok-önskelista just nu står: Cirkeln.
 

När jag går på antikvariat letar jag alltid: Selma Lagerlöf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar