söndag 23 september 2012

En söndagslista

Lovar du att vara ärlig? Jo.
Du heter: Christina
Smeknamn: Stina
Låt som när du är ledsen sörjer till? Det är väl kanske Amazing Grace.
Beroende av: Pepsi
Vad tror folk om dig? Att jag är skötsam. Ha, ha.
Stämmer det? Nja.
Vad får du oftast komplimanger för? Inte mycket.
Vad säger du för att imponera på någon? Vet inte. Har aldrig imponerat någon.
Hur imponerar man på dig? Att vara smart och snäll.
Brukar du skratta för dig själv? Jodå. Det händer.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS? Tack.
Var bor du? I södra Mellansverige
Trivs du där? Jo, me like a lot.
Äger du några converse: Nej, vilka hemska skor. Jag får ont av dem.
Sprit, cider, vin eller öl: Allt utom öl.
Brukar du bli för full: Nej.
Vad har du för mobiloperatör: Telia
Är du allergisk mot något: Ja mot röd mat.
Hur svarar du i mobilen: Det är C. 
Vem ringde du senast? Min pappa.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Kommer inte ihåg.
Antal timmar sömn inatt: Knappt 7
Sov du ensam: Japp.
Brukar du komma i tid: Japp
När mår du bra: När jag är glad.
När blev du fotad senast: Länge sedan. Jag gillar inte att vara med på kort.
Hur känner du dig nu: Arg.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart.
Vad tycker du om fötter: De är bra??
Vad saknar du: Inget
Hade du en bra kväll igår: Jodå.
Favoritdryck på morgonen: Mjölk
Rakar du benen: Jo.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Vid tolv.
Är du blyg? Ja
Sysslar du med någon idrott: Nej.
Vill du hellre ha mail än brev: Jag gillar brev. Det är lite charmigt.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej, attraktion snarare.
Har du spytt offentligt: Ja
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Kanske bete mig som en galning. 
Är du nöjd med ditt liv: Ja jag är nöjd.
Är du bortskämd: Nej
Vad gör du i morgon: Jobbar.
Vad är det värsta du vet? Slöseri
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Kanske ett par hundra. Beror på om jag tankar eller inte.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Ingen.
Vad längtar du till? Den dagen jag har mindre skulder.
Har du bra vänner och äkta vänskap?: Ja, några få.
Vad använder du för shampoo?: Clearsil
Vad är det finaste du fått? En resa
En speciell dag du minns: Den dagen jag tog min lärarexamen.
Hur gammal är du: 36
Tycker du om någon just nu: Jo
Du samlar på: Konstglas
Gröna eller röda äpplen: Gröna.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen
Gillar du golf: Ja
Vilken tid gick du upp idag: 05.40
Har du sovit i din egen säng inatt: Ja
Har du strumpor på dig nu: Ja
Är det okej att gråta: Självfallet
När grät du senast: Kommer inte ihåg
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Resa, betala mina lån, samt spara.
Bär du glasögon eller linser: Ja, glasögon.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: No
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Samma som alla andra dagar.
Har du piercing: Nej.
Vill du gifta dig: Någon gång vill jag nog det.
Vill du ha barn: Ja.
Solar du ofta: Nej
Är du bra på att laga mat? Jo
Är du flygrädd: Lite grann.
Hur vig är du: Inte särskilt
Är du musikalisk?: Nej
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten
Vilken är din favoritglass: Allt som innehåller choklad.
Tror du på ett liv efter döden: Hoppas i alla fall.
Tycker du om sushi: Nej
Vad äter du helst när du ser på film: Popcorn
Bor dina föräldrar tillsammans: Jo
Har du tandläkarskräck: Så jäkla mycket.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Morgon
Vilken ögonfärg har du: Blå
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Nej
Biter du på naglarna: Ja
Röker du: Nej
Hur ofta tränar/motionerar du: För lite
Senaste låt du hörde: Honey, honey

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar