fredag 7 september 2018

Helgfrågan v.36


Det är fredag kväll och jag är riktigt trött. Partiledardebatten gjorde mig arg och jag hoppas att det väljs logiskt på söndag. Mia har som alltid två frågor så här innan ledigheten.


Har du något tips på en bra pocket?
Bonusfråga: Vad ska du hitta på i helgen?

Nja, jag läser aldrig pocket men om jag gör det brukar det vara ungdomslitteratur. Senast läste jag SMS från Soppero i pocketform och det fungerade fint. Jag tycker pocket är svårt och undviker helst den.

Jag ska rösta. Det är viktigt för mig och jag tänker att det borde alla tycka. Hoppas så. Sedan ska jag städa förråd. Låter tråkigt men jag tycker det är riktigt roligt att göra mig av med saker jag inte använder och organisera upp andra. Lite sådär städning av sinne och utrymme i ett. Dessvärre måste jag arbeta en del då veckan varit lång med annat än bara min egen undervisning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar