söndag 20 mars 2011

Mina vänner.........


”Namn”: På min blogg är det Christina i verkligheten något annat
Födelsedag: 16 april
Ögonfärg: blå
Hårfärg: ljusbrun
Syskon: lillasyster
Mina intressen: läsa, laga mat, baka, film, pyssla med saker och ting
Djur jag tycker om: kaniner
Godaste mat jag vet: hemlagad hamburgare som är grillad
Favorit godis:choklad
Bästa bok jag läst: Wow, svårt, en bok jag läst om några gånger är väl Anna Karenina så det får bli den.
Bästa musikgrupp/artist: På grund av D, alltid U2
Bästa låt: Just nu gillar jag Shame
Bästa film: Nyckeln till frihet.
Favoritprogram på tv: Downton Abbey och Sveriges mästerkock just nu ( tjejen Jennie är duktig och har en egen hemsida med recept här
Jag gillar bäst: människor jag tycker om
Jag avskyr mest: människor som utnyttjar andra människor
Kille/tjej jag vill ha chans på: tja, B kanske men där är det ju upptaget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar