söndag 27 januari 2013

Mitt liv som musik del 5

2000 åkte jag till London och lyckades bli jagad av en ekorre. Det är helt bizarrt. Jag stod där och vips följde den efter mig.



2001 blev jag klar lärare. Jag jobbade mig galen den sommaren för det var svårt att få jobb. Till slut blev det ett och jag jobbade min sista dag på fredagen och började på måndagen. Tungt år.




Efter ett år var mitt vikariat ute och jag sökte nytt jobb. Det var då jag hamnade där jag är idag. Det är med andra ord 11 år sedan.




Jag flyttade in i min lägenhet 2003. Den var så fräsch då. Det är den fortfarande men inbodd. Jag gillar mitt hem. Sedan är ju David Boreanz med i denna.




2004 fyllde syrran 25 år och vi åkte till Rom. Det är en vacker stad och vi bodde underbart. Två amerikaner blev utkastade ur Vatikanen för att de var för lättklädda. Fniss. Vi skrev om den här till våra studenter detta år.



2005 köpte jag min första egna bil. Den levde med mig tills dess att vi båda voltade en decemberdag 2010.



Jag fyllde 30 år 2006. Det var ett så jäkla bra år. Det var varmt i april och vi dansade ute på min födelsedag. Pepp.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar