tisdag 22 januari 2013

#Blogg 100

Jag var inne och läste på Ordklyverier och hamnade hos Bisonblog. Där fanns en utmaning som handlade om att blogga en gång om dagen. Det hela börjar imorgon och jag blev lite pepp. Jag kan tycka att det är svårt ibland att ha något att skriva om. Så jag tänkte att jag hänger på. Det krävs lite roliga saker för att en blogg ska vara levande. Jag läser ju en kurs i digital kompetens och tja, varför inte kan jag tänka mig.


Regler för #Blogg100 – Andra sommaren


  • #Blogg100 startar onsdagen den 23 januari 2013
  • Varje dag, 100 dagar i rad, måste minst ett nytt inlägg publiceras på din egen blogg.
  • Tagga varje inlägg med taggen #blogg100
  • Det finns inga krav på hur långt inlägget ska vara. (Ett inbäddat youtubeklipp är också ett inlägg).
  • Det är helt okej att förhandspublicera inlägg, men det blir kanske roligare att skriva tätare inpå själva publiceringen.
Så imorgon ska jag skriva om något mer än bara film. Kanske. Hoppas jag. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar