söndag 16 oktober 2011

Favorittankar om läsning

Senast köpta inbundna bok: Svenska adelns historia av Bo Eriksson


Senast köpta pocketbok: Underbar och älskad av alla och på jobbet går det också bra av Martina Haag.


Favoritgenre: Allmän skönlitteratur


Ultimata längden på en bok: Runt 400 sidor.


Favoritbokhandel: Min hemma på gatan. 300 meter bort. Farligt nära.


Favoritbibliotek: Mitt och Carolina Redivia bara för att det är så många gamla böcker.

Favoritplats att läsa (i hemmet): I min läsfåtölj


Favoritplats att läsa (utanför hemmet): I mina föräldrars trädgård.


Fem författare du alltid köper i inbundet format: Helst alla så jag hoppar den.


Bästa lässnackset: Det är choklad.


Bästa läsdrycken: Allt.


Bästa bakgrundsljudet vid läsning: Radio


När på dygnet läser du helst? Alltid


Bästa bakfylleläsningen: Kalle Anka
 
Bästa kollektivtrafikläsningen: Kan inte läsa på buss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar