söndag 27 oktober 2019

Min bokresa: # 61 The End of The Year Book Tag

Camilla på Mitt bokintresse har en frågeserie om böcker. Det handlar om allt möjligt och det varierar från vecka till vecka. Hon har hållit på i över ett år och jag hänger på när som jag hinner.

Are there any books you started this year that you need to finish?

Öh, jag borde läsa klart boken jag läser i min kurs. Vi läser Brick Lane av Monica Ali. Den är något trög.

Do you have an autumnal book to transition into the end of the year?

Nej, dessvärre inte. Jag är i en lässvacka just nu. Jag läser mest för jobbet och min kurs.

Is there a new release you're still waiting for?

Inte i år. Kanske nästa år. Om det inte har kommit någon bok jag inte har koll på. Det är svårt det där.

What are three books you want to read before the end of the year?

Brick Lane, Svenne och Ta det som en man. En av dem kommer jag i alla fall snart vara klar med.

Is there a book you think could still shock you and become your favourite book of the year?

Ja, alltså om jag älskar Brick Lane när jag är klar. Det skulle göra mig helt överraskad.

Have you already started making reading plans for 2018?

Att jag ska läsa några mer än jag gjort i år. Eller försöka hitta böcker jag vill läsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar