söndag 28 oktober 2012

En lista en söndag, igen

Nämn något som gjorde dig glad igår: Jag hittade en sak jag saknat sedan länge.
Vad gjorde du kl 08 i morse?: Såg en ganska dålig film.
Vad gjorde du för 15 min sedan? Jag var på toaletten.
Vad har du druckit idag? Te, mjölk, lättdryck, en cola och en Trocadero
Vad var det senaste du åt? En kaka
Det sista du sa högt? God natt
Det senaste någon sa till dig: Hej då
Trivs du med ditt jobb? Jo, de flesta dagar i veckan.
Vad var det senaste du köpte? En trisslott
Vad är det för färg på din ytterdörr? Den är en brun lägenhetsdörr.
Vad är det för väder hos dig nu? Sol och moln i en salig blandning
Godaste glassmaken? Hemmagjord Schweitzernötglass. Otroligt god. 
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Nej. Mer passion
Sover du tungt? Det beror på. Om jag är stressad sover jag lätt. 
Drömmer du mardrömmar? Om jag är stressad annars tror jag inte det.
Favoritklädsel? Byxor och tunika. Kjol på sommaren.
Favoritlåt just nu? Somebody I used to know.
Vad gör dig glad just nu? Att jag har ett jobb och att jag snart ska äta god mat.
Vad ska du göra härnäst? Sy lite kanske.
Höger el vänsterhänt? Höger.
Humör just nu? Jodå, det är okej. 
Favoritgodis? Choklad
Vad ser du om du tittar till höger? En vägg.
Kläder just nu? Mjukisbyor och tröja
Vad är viktigast för dig? Min familj

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar