söndag 15 maj 2011

Vilken vecka

Värsta veckan ska man kanske säga. Varför vet jag inte men det har inte varit bra på jobbet. Jag råkade göra en dum sak och hamnade i konflikt med kanske 10 personer. Min rektor backar upp mig men jag orkar inte just nu. Så kan det vara. Samtal, konflikt och värsta mötet med förälder och elev som inte är nöjda. Eller, jag förstår inte hur det kan vara vårt fel att eleven är hemma nästan jämt och har 70% total frånvaro och 99% de senaste veckorna. Tur då att vår specialpedagog klarar av allt. Och att det var synd att hon inte var där när allt började. Ja, det hade säkert hjälpt för hon var faktiskt där när allt började så låt mig tvivla i denna situation.

Sedan har jag varit trött efter två veckors lördagsarbete. Nej, nu ska jag äta majs.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar