måndag 27 januari 2014

Sune i Grekland - All invclusive



Jag har hängt med Sune sedan jag var sju år och Anders och Sören hade en radioföljetong på P4. Jag gillar också Sune. Faktiskt tycker jag att denna film är bra. Den här familjen är inte normal någonstans. Varför skulle de vara det i Grekland? Pappa Rudolf är så snål och lite töntig men ändå en schysst pappa och make någonstans. Mamma Karin kan lätt bli förförd av häftiga saker men kommer alltid tillbaka. Anna, storasyster, är totalt pojktokig och hat/älskar sina bröder. Håkan har ju Bråkan som smeknamn liksom. Sune är som han är och blir alltid lite knäpp runt tjejer.

Det är egentligen inte så dåligt. Jag kan tycka att det är vad det är. För barn är det helt rätt och dessutom om man gillar Sune är det verkligen igenkänning. Åh, flygplatsscenen :). Pappa Rudolf.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar