torsdag 10 mars 2022

Helgfrågan vecka 10

 


Den här veckan har varit galen hittills. En kollega har avlidit i sviterna av cancer, en elev har blivit oskyldigt anklagad för ett ganska grovt brott och min nya rektor har sagt upp sig. Allt detta på 48 timmar. Jag behöver återhämta mig men om ett par dagar. 

Mias bokhörna håller varje vecka i Helgfrågan. Denna vecka är frågan som följer:

Med tanke på miljön borde man verkligen läsa mer e-böcker. 

Läser du e-böcker?


Ja, faktiskt gör jag det. Nya böcker, om de finns, läser jag som e-bok. Det är oftast inte något som stör mig. Skulle önska att de var lättare att låna via bibliotek men vårt län har begränsning så om någon digital kopia är utlånad kan det vara kö. Vet ej varför men det är orsaken till att jag har andra boktjänster. 

1 kommentar:

  1. Jaha, så det kan alltså bli kö på e-böcker också. Där ser man.

    SvaraRadera