lördag 16 juni 2018

Just nu-läsning

Läser just nu: För många böcker. Jag läser tre böcker just nu. Camilla Davidssons Pensionat vid världens ände, The Hate U give av Angie Thomas och Sjutton av Per Nilsson


Läste just ut: Camilla Davidssons Under Vintergatans alla stjärnor.


Läser snart: Anna Fredrikssons senaste bok tror jag.


Senaste boken jag fick: Den illustrerade utgåvan av Fången från Azkaban.


Biblioteksböcker: Faktiskt inga


Böcker som funnits på min att läsa snart-lista i över ett år: För många. T.ex. fortsättningen på Ferrante-serien.


En bok jag sparar till en riktigt dålig dag: Just nu vet jag inte riktigt, kanske en Colganbok.


Högst upp på önskelistan just nu: Att jag läser lite mer. Är lite för trött tror jag.


Ser fram emot: Fira midsommar i Göteborg. Har jag aldrig gjort tidigare. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar