lördag 23 juli 2016

Det svarta hjärtat av Holly Black



Numera arbetar Cassel för FBI samtidigt som han går i skolan. Hans mamma är fånge hos Zachrov eftersom han tror att hon stulit livsdiamanten. En ny tjej vill ha hans hjälp och FBI har fått Cassel att spionera på sin egen bror. Lila lämnar skolan och Sam blir mörkare i sinnet.

Kanske är det för att jag har försökt läsa denna bokserie i över två år. Bok ett var okej, tvåan var mindre okej och nu är jag lost. Det händer så mycket nytt och jag fattar att det ska vara spännande men nej. Kanske är det jag. Jag gillar inte alla typer av böcker och har lite pliktläst för att komma igenom en ungdomsserie men vem ska jag rekommendera den här till? Jag vet liksom inte själv. Det är nog så att Black inte är min författare. Jag har läst fyra böcker och känt lite samma sak varje gång. Så, jag går vidare i mitt liv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar