söndag 29 juli 2012

11 frågor en söndag


1. Om det ringde på dörren och en galen yxmördare stod där utanför, vad skulle du göra då?
Antagligen svimma. Eller slänga igen dörren. Skrika gör jag inte i paniksituationer. 


2. Din absoluta icke-favoritbok.
Det får bli Gömda av Liza Marklund. 


3. Om du fick välja mellan att stoppa handen i brödrosten eller att vara kannibal i ett helt år, vad väljer du då?
 Handen i en brödrost tror jag. Äta människor känns inte angenämt.


4. Om du var tvungen att vara ihop med antingen Lord Voldemort (Harry Potter),Lucien Ripper (Darkside) eller President Snow (Hungerspelen), vem tar du då? Obs, ingen av de är särkilt snygga eller snälla.
Om jag var tvungen. Lucien men det finns kanske djur att gulla med.
 
5. Tycker du att katter är söta?
Ja, men är allergisk mot deras lukt. Brr, för brunstiga katter. 


6. Har du någon barnslig hemlighet, och i så fall, vad?
Ja, men den är hemlig. Men vi kan ta näst hemligast. Det är att jag är att jag inte kan äta svamp för att det ser ut som hjärna ;-).


7. Vilken bokkaraktär skulle du vilja fanns på riktigt?
Jag skulle nog gilla Alan Banks. Han verkar vara en schysst polis. 


8. Vad skulle du göra om det visade sig att din man/pojkvän/fru/flickvän/nånting var en ailen?
Coolt, om det är en snygg och trevlig alien som inte käkar människor. Annars, spring och göm dig.


9. Om du fick veta att du bara hade en dag kvar att leva, vad skulle du göra då?
Då skulle jag åka till havet och bada med alla människor jag älskar.


10. Finns det någonting som du älskar överallt annat, och skulle dö om du inte hade det?
Ja, min familj. 

11. Din favorit-TVserie.
Hmmm, men det får bli The West Wing.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar