torsdag 1 februari 2024

Helgfrågan v. 5

 


På torsdagar dyker Helgfrågan upp hos Mias bokhörna, så även denna vecka. Själv har jag varit och sjungit i kör och handlat. När frågan är besvarad blir det sömn. Veckans fråga är som följer:

Är det någon speciell serie du fastnat för?

 Jag skulle säga att det är ganska många. Det blir lätt att serier är lätta att komma tillbaka till. Idag får det bli Jonas Moströms serie om rättspsykologen Nathalie Svensson och Lena Risbergs serie om Bim och Nini som gärna vill lösa mordfall. Böckerna kommer nog inte hamna i ordning.




6 kommentarer:

  1. Risbergs serie har jag inte börjat på än men Moströms serie gillar jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Risbergs serie är lättläst och rolig.

      Radera
  2. Det där verkar vara två trevliga serier.

    SvaraRadera
  3. Moström har jag nog läst en bok av, fast kanske inte den serien? Storsjöodjuret tror jag den hette.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Han har två serier och det här är inte den i Östersund.

      Radera