onsdag 5 februari 2020

Omslagsonsdag vecka 6: skelett, skelettdelar


Varje onsdag undrar Boklysten om vi har hittat temats omslag. Denna vecka vill hon få tag på dessa:

I vanliga fall bryr jag mig inte så mycket om utsidan utan det är insidan som räknas, men när det gäller böcker så är ju omslaget det första man ser. Så på onsdagar visar jag upp omslag efter ett givet tema. Det är bara omslaget som gäller, innehåll och titel spelar ingen roll.

Vill du också vara med och visa upp omslag så lägg en länk i kommentarerna så jag hittar dig sen. Du har hela veckan, fram till nästa onsdag, på dig att lägga upp dina omslag. Fri tolkning och OK att leta rätt på omslag var man vill
Jag som inte tittar så jättemycket på tv, råkade nyligen titta på ett avsnitt av Bones och det inspirerade till den här veckans tema i Omslagsonsdag. Temat är alltså

SKELETT, SKELETTDELAR

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar