lördag 16 juli 2011

En enkät om tv-serier

Först och främst: Välj dina 5 favorit Tv-serier. 
1. NCIS
2. Vita Huset
3. Fraiser
4. The Simpsons
5. CSI: Las Vegas

Vem är din favoritkaraktär i nr 2?
Josh Lyman, vad kan man inte älska med den mannen? (Vita Huset)

Vem gillar du minst i nr 1?
Gillar inte deras nya chef som heter....Leon Vance. (NCIS)

Ditt favoritavsnitt från nr 4? 
Hallå, det är Simpsons, jag menar det finns hur många avsnitt som helst. Ett av de bästa är när Patty och Selma kidnappar "MacGyver". Hur kul som helst

Vilken är din favoritsäsong av nr 5?
Jag gillar säsong 3 bäst. Det är där man lär känna Lady Heather. Det borde ha blivit hon och Grissom. (CSI).

Favorit par i nr 3?
Niles och Daphne. Underbara, och Niles crush på henne är obetalbar. (Fraiser)

Ett par som du inte klarar av i nr 2?
När Josh är tillsammans med Amy. Inte förtjust i Josh och Donna heller. (Vita Huset)

Hur länge har du kollat på nr 1?
I åtta år. (NCIS)

Hur blev du intresserad av nr 3?
Jag började se Skål för många år sedan och hittade den här serien som en fortsättning. (Fraiser)

Favoritskådespelare i nr 4?
Dan Castellaneta som gör Homer, Grandpa och många andra röster. Men Hank Azaria, som gör Apu, är en skön bubblare. (The Simpsons).

Vilken serie gillar du mest mellan 1, 2 eller 5?
Vita Huset är min passion. Jag blev tidigt kär.

Vilken serie har du sett mest avsnitt ifrån mellan 1 och 3?
Fraiser har gjort 11 säsonger så det blir den.

Om du kunde bli en av människorna från nr 4 vem skulle de vara?
Jag skulle nog vilja vara Lisa, smart trots att hon bor i Springfield. (The Simpsons)

Skulle 3 och 4 fungera att slås ihop?
Har de faktiskt gjort i några avsnitt. Niles och Fraiser har varit på TV och Kelsey Grammar och David Hyde-Pierce har varit Sideshow-Bob med bror. Så det skulle kanske fungera.

Sätt ihop två karaktärer i nr 1 som skulle kunna bli ett helt okej par.
McGee och Abby vore hur söta som helst. Det skulle jag vilja att serien slutade med.

Har nr 5 inspirerat dig?
Lite, jag tror jag förstår mer om kriminalteknik

Vilken serie mellan 3 och 5 har det bästa castet?

Fraiser helt klart. Samma karaktärer i 11 år. CSI hade fram till Petersen lämnade. Snyft.

Vilken serie mellan 2 och 4 har den bästa intromusiken?

Det är The Simpsons. En klassiker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar